WYSYŁKA I DOSTAWA
Zamówienia realizujemy w ciągu 3 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia (lub złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem). Oznacza to znaczy, że w ciągu 3 dni roboczych twoją paczkę przekażemy kurierowi.
Jeżeli dzień przekazania paczki wypada w dniu, w którym kurier nie pracuje (weekend, święto), paczka zostanie wysłana w kolejnym dniu roboczym.
Nasze zamówienia wysyłamy za pośrednictwem kurierów z firmy FedEx.
Kurier dostarczy twoją paczkę w 1 dzień roboczy od momentu jej nadania.
Koszty wysyłki:
Dla zamówień o wartości powyżej 300 zł przesyłka na terenie Polski jest bezpłatna.
W momencie nadania paczki otrzymasz wiadomość e-mail z numerem nadania. Umożliwi to śledzenie przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej.
Wszelkie pytania dotyczące przesyłki prosimy zgłaszać bezpośrednio do FedEx
- Telefony stacjonarne:
801 002 800 - Telefony komórkowe:
22 211 80 00
Mimo że dokładamy wszelkiej staranności, aby twoje zamówienie zostało dostarczone nieuszkodzone, prosimy o weryfikację stanu paczki w obecności kuriera.
WYMIANA
Wymiany zamówienia możesz dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Jeżeli chcesz wymienić kupioną u nas rzecz:
- Załóż nowe zamówienie w e-sklepie na rzecz, którą chcesz otrzymać w zamian.
- W uwagach przy nowym zamówieniu wpisz „wymiana”.
- Przygotuj paczkę:
- Towar do wymiany
- Dowód zakupu (kopia faktury)
- Wypełniony formularz „wymiana” towaru dołączony do wysłanego zamówienia.
- Odeślij na adres:
Huzior
Ul. Daniłowskiego 47,
01-833 Warszawa
Wysyłka z towarem wymienionym odbędzie się dopiero po rozpatrzeniu zwrotu.
ZWROT
Zwrotu zamówienia możesz dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Jeżeli chcesz zwrócić kupiona u nas rzecz:
-
- Przygotuj paczkę zwrotną, dołącz:
-
- Towar do zwrotu;
- Dowód zakupu (kopia faktury)
- Wypełnij formularz zwrotu „Oświadczenie odstąpienia od umowy” dołączony do wysłanego zamówienia.
-
- Odeślij ją na adres:
- Przygotuj paczkę zwrotną, dołącz:
Huzior
Ul. Daniłowskiego 47,
01-833 Warszawa
Towar zwrócony nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki, które były przy produkcie w trakcie jego otrzymania.
Paczkę należy zapakować tak, by towar w niej umieszczony nie uległ uszkodzeniu.
Do paczki należy dołączyć kopię faktury i właściwie wypełniony formularz zwrotu/wymiany, inaczej nie będziemy mogli dokonać zwrotu pieniędzy.
Zwrotu pieniędzy dokonujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej (o odbiorze poinformujemy cię mailowo) na podane w formularzu konto bankowe.
Nie zwracamy pieniędzy przekazem bankowym i nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
Zwrot towaru klient wysyła we własnym zakresie.
REKLAMACJA
Okres gwarancyjny towaru wynosi 2 lata od dnia otrzymania przesyłki. Od czasu zauważenia wady masz na to dwa miesiące.
Jeżeli chcesz złożyć reklamację:
-
-
- Dokładnie opisz usterkę i zgłoś reklamację drogą mailową (biuro@huzior.pl)
- Przygotuj przesyłkę zwrotną, dołącz:
- Reklamowany towar,
- Rowód zakupu (kopia faktury)
- Wypełniony formularz „Reklamacja” dołączony do wysłanego zamówienia.
- Odeślij ja na adres:
-
Huzior
Ul. Daniłowskiego 47,
01-833 Warszawa
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni, od dnia otrzymania przesyłki.
Po uznaniu reklamacji uszkodzony towar zostanie:
- naprawiony (jeżeli będzie taka możliwość);
- wymieniony na nowy (jeżeli będzie dostępny);
- zostaną zwrócone pieniądze wraz z kosztami przesyłki na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.