WYSYŁKA I DOSTAWA

Zamówienia realizujemy w ciągu 3 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia (lub złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem). Oznacza to znaczy, że w ciągu 3 dni roboczych twoją paczkę przekażemy kurierowi.

Jeżeli dzień przekazania paczki wypada w dniu, w którym kurier nie pracuje (weekend, święto), paczka zostanie wysłana w kolejnym dniu roboczym.

Nasze zamówienia wysyłamy za pośrednictwem kurierów z firmy FedEx.

Kurier dostarczy twoją paczkę w 1 dzień roboczy od momentu jej nadania.

Koszty wysyłki:

Dla zamówień o wartości powyżej 300 zł przesyłka na terenie Polski jest bezpłatna.

W momencie nadania paczki otrzymasz wiadomość e-mail z numerem nadania. Umożliwi to śledzenie przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej.

Wszelkie pytania dotyczące przesyłki prosimy zgłaszać bezpośrednio do FedEx

  • Telefony stacjonarne:
    801 002 800
  • Telefony komórkowe:
    22 211 80 00

Mimo że dokładamy wszelkiej staranności, aby twoje zamówienie zostało dostarczone nieuszkodzone, prosimy o weryfikację stanu paczki w obecności kuriera.

WYMIANA

Wymiany zamówienia możesz dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.

Jeżeli chcesz wymienić kupioną u nas rzecz:

  1. Załóż nowe zamówienie w e-sklepie na rzecz, którą chcesz otrzymać w zamian.
  2. W uwagach przy nowym zamówieniu wpisz „wymiana”.
  3. Przygotuj paczkę:
    • Towar do wymiany
    • Dowód zakupu (kopia faktury)
    • Wypełniony formularz „wymiana” towaru dołączony do wysłanego zamówienia.
  4.  Odeślij na adres:

Huzior
Ul. Daniłowskiego 47,
01-833 Warszawa

Wysyłka z towarem wymienionym odbędzie się dopiero po rozpatrzeniu zwrotu.

ZWROT

Zwrotu zamówienia możesz dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.

Jeżeli chcesz zwrócić kupiona u nas rzecz:

    1. Przygotuj paczkę zwrotną, dołącz:
        • Towar do zwrotu;
        • Dowód zakupu (kopia faktury)
        • Wypełnij formularz zwrotu „Oświadczenie odstąpienia od umowy” dołączony do wysłanego zamówienia.
    2. Odeślij ją na adres:

Huzior
Ul. Daniłowskiego 47,
01-833 Warszawa

Towar zwrócony nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki, które były przy produkcie w trakcie jego otrzymania.

Paczkę należy zapakować tak, by towar w niej umieszczony nie uległ uszkodzeniu.

Do paczki należy dołączyć kopię faktury i właściwie wypełniony formularz zwrotu/wymiany, inaczej nie będziemy mogli dokonać zwrotu pieniędzy.

Zwrotu pieniędzy dokonujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej (o odbiorze poinformujemy cię mailowo) na podane w formularzu konto bankowe.

Nie zwracamy pieniędzy przekazem bankowym i nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

Zwrot towaru klient wysyła we własnym zakresie.

REKLAMACJA

Okres gwarancyjny towaru wynosi 2 lata od dnia otrzymania przesyłki. Od czasu zauważenia wady masz na to dwa miesiące.

Jeżeli chcesz złożyć reklamację:

      1. Dokładnie opisz usterkę i zgłoś reklamację drogą mailową (biuro@huzior.pl)
      2. Przygotuj przesyłkę zwrotną, dołącz:
        • Reklamowany towar,
        • Rowód zakupu (kopia faktury)
        • Wypełniony formularz „Reklamacja” dołączony do wysłanego zamówienia.
      3. Odeślij ja na adres:

Huzior
Ul. Daniłowskiego 47,
01-833 Warszawa

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni, od dnia otrzymania przesyłki.

Po uznaniu reklamacji uszkodzony towar zostanie:

  1. naprawiony (jeżeli będzie taka możliwość);
  2. wymieniony na nowy (jeżeli będzie dostępny);
  3. zostaną zwrócone pieniądze wraz z kosztami przesyłki na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.